Reklama2018-08-03
3

Burberry z nowym logo i monogramem autorstwa Petera Saville'a

Firma odzieżowa Burberry po raz pierwszy od 20 lat zmieniła logo. Nowa identyfikacja zawiera również monogram „Thomas Burberry”, twórcy marki. Autorem projektu jest brytyjski dyrektor artystyczny i grafik Peter Saville.

 

Nowe logo marki zaprezentował w czwartek Riccardo Tisci, który został dyrektorem kreatywnym Burberry w marcu br.

Autorem projektu jest Peter Saville, grafik który pracował m.in. dla Factory Records, Joy Division, New Order, współpracował przy zmianach logo Calvina Kleina.

Nowe logo całkowicie różni się od tych stosowanych dotychczas. Przypomina nieco logotyp Saint Laurenta.

 

The #Burberry Logo August 2018 . ‘Peter is one of our generation’s greatest design geniuses. I’m so happy to have collaborated together to reimagine the new visual language for the house.’ – #RiccardoTisci

Post udostępniony przez Burberry (@burberry)

Nowa identyfikacja wizualna marki skupia się na monogramie „TB”, który pochodzi od inicjałów twórcy marki, Thomasa Burberry'ego. Mocno powiązano w nim kolory czerwieni, bieli i miodu. Firma zrezygnowała z dotychczas stosowanego emblematu Equestrian Knight i szerokich liter w logotypie. Teraz zawiera on jedynie nazwę marki i nazwę „London England”. Wykorzystano w nim krój pisma Bodoni, stosowany przez firmę od 1901 roku.

Peter Saville wyjaśnia, że nowy logotyp Burberry ma prezentować pragnienie marki do wyjścia poza dziedzictwo i podkreślenie, że to nowoczesny brand.

Autor:BG

Więcej informacji:Burberry, logo, Peter Saville

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas