Prasa2018-05-09
2

Burda wprowadza trzy tytuły dostępne tylko w salonach Empik

Burda International Poland wprowadza do sieci Empik trzy nowe wydawnictwa sygnowane przez magazyn „Burda”: „Burda Archiwum”, „Burda” z miarką krawiecką oraz „Wykroje Burda”. - W tym roku stawiamy na bezpośredni dialog z czytelniczkami, fankami szycia. Spotykamy się z nimi, rozmawiamy o tym, co chciałyby znaleźć w magazynie, a potem tworzymy produkty, które spełniają te oczekiwania - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl. Magdalena Kieferling, szefowa komunikacji w tym wydawnictwie.

W ramach współpracy Burdy z siecią Empik w jej salonach dostępne są 3 tytuły.

„Burda Archiwum” w cenie 19,99 zł dostępna jest w sprzedaży do 4 lipca br. Jest to pakiet losowo wybieranych dwóch wydań archiwalnych - jest ich 5 rodzajów do wyboru - różnią się bazowym wydaniem specjalnym (Moda dla Dzieci, Duże Jest Piękne, Crafty, Burda Patchwork i Vintage) oraz drugiego magazynu - jednego z numerów wiosennych i letnich, z lat 2012-2017.

„Burda” 5/2018 z miarką krawiecką w cenie 29,99 zł sprzedawana będzie jako bieżący numer. Wydawca po raz pierwszy dołączył oryginalną miarkę Burdy służącą do zdejmowania miar.

Tytuł „Wykroje Burda” w cenie 22,99 zł sprzedawany będzie do 26 lipca br. W ramach współpracy z Empikiem pojedyncze wykroje Burdy z najnowszego katalogu Wiosna/Lato 2018 są dostępne w 30 wybranych salonach Empik w Polsce.

Tytuły dostępne są jedynie w salonach Empiku, w punktach dystrybucji prasy pozostałych kolporterów nie będą sprzedawane. - Empik jest jednym z naszych kluczowych partnerów biznesowych - realizowaliśmy z nim i będziemy realizować wiele podobnych inicjatyw, co w żaden sposób nie wyklucza naszej współpracy z innymi - mówi Wirtualnemedia.pl Magdalena Kieferling odpowiadając na pytanie, dlaczego te wydawnictwa są tak wąsko dystrybuowane.

Nie zdradza, kto był pomysłodawcą tego projektu, nie ujawnia też nakładu tytułów. - Celem naszych działań jest budowanie długofalowych relacji z czytelnikami i wychodzenie naprzeciw ich potrzebom poprzez proponowanie im nowych, atrakcyjnych produktów. W tym roku magazyn „Burda” stawia na bezpośredni dialog z czytelniczkami, fankami szycia. Spotykamy się z nimi, rozmawiamy o tym, co chciałyby znaleźć w magazynie, a potem tworzymy produkty, które spełniają te oczekiwania - wyjaśnia cel podjętych działań szefowa komunikacji wydawnictwa.

Promocja tego wspólnego projektu z Empikiem prowadzona jest głównie w internecie - w kanałach należących do Burda International Poland (burda.pl, strony www tytułów należących do wydawnictwa, na fan page'ach magazynów na Facebooku) oraz poprzez bezpośrednie spotkania z czytelnikami.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas