Reklama2021-05-26
0

Belgijski Burger King świętuje otwarcie po lockdownie

Belgia ogłasza ponowne otwarcie swoich restauracji od 9 czerwca. Tego dnia dla klientów ponownie otwarte będą lokale Burger King, co jest celebrowane specjalną, wzruszającą kampanią.

Kampania reklamowa Burger Kinga przygotowana przez agencję Buzzman trwa w mediach społecznościowych od 25 maja. Bazuje na motywie zagubionych, pozostawionych w lokalach przedmiotów.

W "zwykłej" rzeczywistości, można było po nie wrócić następnego dnia. Jednak w pandemii na powtórne odwiedzenie restauracji trzeba było czekać aż siedem miesięcy.

Burger King powraca

Na grafikach widać zostawione przez klientów w Burger Kingach przedmioty - czapki (z dyskretnie umieszczonym logo konkurenta - McDonald's), telefony, plecaki.  Burger King zachęca, by "wrócić po nie z powrotem".

Autor:jd

Więcej informacji:lockdown, Buzzman, Burger King

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas