Reklama2011-09-01
0

Business Audience - nowa sieć reklamy biznesowej od ARBOinteractive

Grupa ARBOinteractive uruchomiła Business Audience - sieć reklamową specjalizującą się w precyzyjnym dotarciu z przekazem reklamowym do klienta z grupy biznes.

Sieć funkcjonuje w obszarze premiowych witryn biznesowych, wykorzystując system predykcyjnego targetowania behawioralnego.

W swoim portfolio sieć posiada takie witryny o tematyce związanej z biznesem, jak parkiet.pl, pb.pl, rp.pl, Stooq i eGospodarka.pl. Są one podzielone na pakiety kierowane do odpowiednich grup odbiorców, m.in. Top Management, Marketing i PR czy Małe i Średnie Przedsiębiorstwa.

Business Audience wykorzystuje technologię niemieckiej firmy nugg.ad, dzięki której kreacja ma być wyświetlana tylko użytkownikom spełniającym określone przez zleceniodawcę kryteria.

>>> Sieci e-reklamowe: IDMnet przed Ad-vice i Google (raport)

Szefem sieci został Grzegorz Sławatyński, który od trzech lat związany jest z Grupą ARBOinteractive. W grudniu 2008 roku został project managerem sieci behavia (więcej na ten temat). Od ponad roku zarządza również behavia Europe. Oprócz polskiego oddziału prowadzi także oddział sieci behavia w Czechach i Rumunii. W IAB Polska kieruje pracami grupy roboczej zajmującej się reklamą behawioralną.

Autor:km

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas