Reklama2014-01-30
1

Były dyrektor strategii K2 otwiera Call-To-Research

Bartosz Załęcki, były dyrektor strategii w agencji K2, oraz Piotr Taranek założyli własną firmę Call-To-Research. Zajmuje się ona prowadzeniem badań jakościowych, tzw. desk research.

Bartosz Załęcki przez sześć ostatnich lat pełnił obowiązki dyrektora strategii w K2 i pracował dla większości klientów agencji, w tym PZU, Play, Coca-Coli, PKN Orlen, Carrefour i Flügger. W firmie na stanowisku szefa strategii zastąpił go Jacek Karolak (więcej na ten temat).

Piotr Taranek jest researcherem od kilku lat. W ostatnim czasie pracował jako freelancer dla K2, a wcześniej współpracował z DDB oraz MorrisMarlowe. W Call-To-Research odpowiada za budowę siatki researcherów.

- Zauważyliśmy wraz z Piotrem, że desk researche to dziedzina czasochłonna, a przez to bardzo odciągająca od podstawowych obowiązków. Zarówno agencje reklamowe, domy medowie, jak i ich klienci nie mogą sobie pozwolić na to, żeby pracownicy przeznaczali kilka dni z rzędu na przeszukiwanie zasobów internetu. My chcemy wypełnić tę lukę, dostarczając wysokiej jakości desk researche na zlecenie - opisuje Załęcki.

Call-To-Research pozyskała już pierwsze zlecenia - pracuje obecnie nad projektami dla agencji reklamowych, firmy ubezpieczeniowej oraz konsultanta IT.

Autor:jj

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas