Reklama2013-09-06
3

Cam Media będzie reklamować Pocztę Polską

Holding Cam Media wygrał przetarg na kompleksową obsługę reklamową Poczty Polskiej. Okazał się najlepszy wśród 5 firm, które starały się o to zlecenie.

Cam Media będzie zajmować się dla Poczty Polskiej przygotowywaniem i realizacją działań reklamowych we wszystkich kanałach komunikacji: ATL-u, BTL-u i internecie. - Wierzymy, że wybranie agencji full-service umożliwi prowadzenie spójnych i bardziej intensywnych działań reklamowych związanych z ofertą oraz wizerunkiem Poczty Polskiej - komentuje Marcin Szymkowiak, dyrektor biura promocji i marketingu w Poczcie Polskiej.

Przypomnijmy, że na początku br. Poczta Polska wraz ze zmianą swojej identyfikacji wizualnej zaczęła wdrażać nowy system aranżacji i pracy placówek (więcej na ten temat). W ostatnich miesiącach firma reklamowała swoją nową usługę - Neokartkę. Twarzą tej kampanii był Grzegorz Halama, a jej przygotowaniem i realizacją zajęły się firmy Chacuna Group i Codemedia (zobacz szczegóły).

W przetargu wygranym przez Cam Media - a prowadzonym zgodnie z prawem zamówień publicznych - brały jeszcze udział Grupa Czteryczwarte, Ogilvy & Mather Advertising oraz tworzące.konsorcjum DDB Warszawa i Gutenberg Warszawa. Oferta Cam Media został oceniona najwyżej pod względem ceny oraz zaproponowanych rozwiązań kreatywnych.

 

Autor:tw

Więcej informacji:Cam Media, Poczta Polska

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas