Reklama2015-02-24
1

CAM Media wypromuje makaron w Chinach i na Ukrainie

Firma CAM Media wygrała przetarg Polskiej Izby Makaronu na realizację trzyletniej kampanii promującej polski makaron na Ukrainie i w Chinach. Budżet działań pod hasłem „Makarony Europy” oszacowano na 3,15 mln euro netto.

Polska Izba Makaronu przetarg na realizację tej kampanii ogłosiła w grudniu ub.r. Wybrała w nim ofertę złożoną przez CAM Media. Liczby i nazw pozostałych firm, które brały udział w tym postępowaniu, Izba nie podała.

CAM Media zajmie się przygotowaniem szczegółowego opisu działań informacyjno-promocyjnych, kosztorysu, kreacji i realizacją programu w przypadku akceptacji propozycji programu przez Komisję Europejską.

Kampania ma rozpocząć się najwcześniej w lutym 2016 roku i potrwa trzy lata. Jej całkowity szacowany budżet, łącznie z wynagrodzeniem agencji, wynosi 3,15 mln euro netto.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas