Reklama2017-10-21
0

Campbell Soup Company rozpoczął globalny przetarg mediowy

Firma Campbell Soup Company rozpoczęła przetarg na globalną obsługę w zakresie planowania i zakupu mediów. Budżetu klienta broni MEC.

Według Kantar Media w ub.r. Campbell wydał na reklamy w mediach 164 mln dolarów, i ok. 93 mln dolarów w pierwszej połowie br. Dotychczas obsługą mediową tej firmy zajmował się dom mediowy MEC – od 2006 roku, kiedy firma zdecydowała się skonsolidować globalny budzet mediowy w tej agencji.

Wcześniej nowojorski oddział tego domu mediowego, przez siedem lat planował i kupował media do kampanii firmy w Stanach Zjednoczonych.

Przedstawiciele Campbell Soup Company potwierdzili serwisowi Adweek rozpoczęcie przetargu mediowego. Nie ujawnili jednak liczby i nazw zaproszonych do niego agencji.

Autor:bg

Więcej informacji:Campbell Soup Company, Campbell

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas