Kultura2021-06-07
0

Biznesowy odpowiednik festiwalu filmowego w Cannes tworzy fundusz na rzecz inkluzywności i zrównoważonego rozwoju

Cannes Marché du Film, biznesowy odpowiednik festiwalu filmowego w Cannes, tworzy program impACT. Inicjatywa ma na celu poprawę "różnorodności, inkluzywności, reprezentatywności, zrównoważonego rozwoju oraz odpowiedzialnego i etycznego wykorzystania danych" w międzynarodowym przemyśle filmowym.

Program impACT będzie realizowany w ramach wszystkich wydarzeń i programów Marché du Film. W programie znalazły się prelekcje, wykłady i debaty, których celem będzie promowanie "bardziej znaczącego opowiadania historii" oraz zapewnienie globalnemu przemysłowi filmowemu "wglądu i narzędzi do osiągnięcia równości na różnych poziomach produkcji filmowej, od scenariusza do pokazu na ekranie".

Inicjatywa powstaje we współpracy z Think-Film Impact Production, grupą specjalizującą się w etycznej produkcji filmowej.

- Kluczowe jest odblokowanie wartości wpływu przemysłu filmowego w celu promowania kwestii społecznych - powiedziała założycielka i dyrektor wykonawczy Think-Film Impact Production, Danielle Turkov Wilson

Partnerem programu impACT jest Microsoft.

Cannes Marché du Film odbywa się w tym roku tylko w formule online od 21 do 25 czerwca, przed festiwalem i targami filmowymi w Cannes, które potrwają od 6 do 17 lipca.

Autor:jd

Więcej informacji:Cannes Marché du Film, film, impACT

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas