Z początkiem stycznia tego roku firma Canon Polska rozpoczęła współpracę z agencją Komunikacja+ PR w zakresie public relations.
Do zadań zespołu Komunikacja+ PR należą prowadzenie biura prasowego marki, zarządzanie programem testowym oraz bieżące wsparcie strategiczne.
W ramach współpracy agencja odpowiedzialna będzie też za komunikację produktów i rozwiązań przeznaczonych dla konsumentów oraz profesjonalistów.
- Wierzę, że dzięki współpracy z tak dynamicznie rozwijającą się agencją, za której plecami stoi zaplecze całej grupy Komunikacja+, uda nam się sprawnie osiągnąć postawione przed nami cele komunikacyjne i biznesowe - komentuje Katarzyna Sobczak, PR & marketing communication professional w Canon Polska.
Liderem zespołu po stronie agencji jest Marcin Kuchno, Head of Tech & Consumer wspierany przez Mateusza Haniszewskiego, który pełni funkcję Senior PR Consultanta.
Współpraca została podjęta na podstawie przetargu.
Wcześniej przez dziesięć lat obsługą komunikacyjną Canon Polska zajmowała się agencja dfusion communication.