Reklama2019-11-28
0

Cape Morris członkiem SAR

Agencja reklamowa Cape Morris dołączyła w listopadzie do członków Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Cape Morris działa na polskim rynku marketingowym od 2015 roku i specjalizuje się w kompleksowej obsłudze reklamowej marek. Do obecnie obsługiwanych przez nią marek należą: Tefal, Krups, Bracia Sadownicy, Zyrtec UCB.

- Dołączenie do SAR uważam za kolejny krok w kierunku intensywnego rozwoju naszej firmy i podnoszenia jakości jej oferty. Opierając się na naszej wiedzy i doświadczeniu, pragniemy realnie wpływać na kształtowanie polskiego rynku komunikacji marketingowej oraz podnoszenie jego standardów. Dołączając do SAR zyskujemy taką szansę, możemy edukować siebie i innych, zyskujemy także platformę do wymiany know-how, zarówno ze stowarzyszeniem, jak i innymi podmiotami marketingowymi - powiedział Mateusz Walaszczyk, client service director w Cape Morris.

W SAR zrzeszonych jest obecnie 128 podmiotów - to agencje full service, domy mediowe, agencje eventowe, agencje brand design, agencje strategiczne, agencje interaktywne, domy produkcyjne, agencje technologiczne i agencje shopper marketingowe.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas