Reklama2023-06-28
0

Cape Morris pracuje dla Laboratoire Native

Cape Morris realizuje kampanie dla Laboratoire Native, francuskiej firmy dermokosmetycznej oferującej produkty do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Agencja odpowiada za działania mediowe, które prowadzone są dla dwóch kluczowych brandów - Lierac i Phyto.

- Precyzyjne określenie i przebadanie naszej grupy docelowej pozwala zbudować skuteczną strategię mediową, która dotrze z odpowiednim komunikatem do obecnych i potencjalnych Klientów. Planując działania bazowaliśmy na naszym wieloletnim doświadczeniu, konsekwentnie budowanym podczas opracowywania i realizowania wielu kampanii digitalowych. To doświadczenie dało nam solidną podstawę do stworzenia strategii mediowej, która idealnie spełni swoje zadanie – zbuduje świadomość marki w grupie docelowej. Projekt był dla nas ciekawym wyzwaniem, gdyż wymagał od nas indywidualnego podejścia. - mówi Marek Chrostowski, head of media w Cape Morris.

Kampania Lierac oparta jest o komunikację flagowego produktu – Lierac Lift Integral, w przypadku marki Phyto w prowadzonych działaniach reklamowych pojawiła się kuracja przeciwko wypadaniu włosów – Phytocyane oraz suplement diety na wzrost włosów i paznokci Phytophanere.

Cape Morris odpowiada za zaplanowanie i zakup mediów oraz przygotowanie kreacji reklamowych. Agencja została wyłoniona w drodze przetargu. Jego szczegółów firmy nie ujawniają.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas