Reklama 2018-12-21
1

„Wygraj i leć na Ibizę!” - Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky i Ola Kot w promocji piwa Captain Jack

Pod koniec grudnia ruszy karnawałowa kampania promująca piwo Captain Jack (produkowane przez Kompanię Piwowarską). Akcję będą wspierać influencerzy internetowi, m.in. Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky i Ola Kot.

Aby wziąć udział akcji, należy kupić promocyjną butelkę Captain Jacka z hasłem na etykiecie „Wygraj i leć na Ibizę!” i wpisać kod spod kapsla na stronie captainjackbeer.pl lub przesłać go za pomocą Messengera na fanpage’u marki. Następnie trzeba w kreatywny sposób odpowiedzieć na pytanie przygotowane przez zaangażowanych do akcji influencerów, wśród których są m.in. Majkel Kalcowski, Maciek Sieradzky, Ola Kot.

Promocja rusza 27 grudnia i potrwa do 3 marca. W każdym z 10 tygodni jej trwania do wygrania jest jedna nagroda główna - wycieczka all inclusive na Ibizę dla 4-osobowej ekipy znajomych, a także 200 kartonów piwa na karnawałową imprezę.

Piwo Captain Jack pojawiło się na polskim rynku jesienią br., jest reklamowane pod hasłem „Cała naprzód”, a jego brand hero to papuga.

Działania reklamowe wspierające promocję będą obejmowały telewizję, kina, internet (m.in. social media), outdoor (citylighty) oraz punkty sprzedaży (materiały POSM).

Za obsługę promocji odpowiada agencja Advalue. Spot reklamowy przygotowały agencja Bardzo oraz domy produkcyjne Dynamo i Platige Image, promocyjne opakowania - agencja Mango Design, a materiały POSM - Prism Studio. Działania w internecie realizuje agencja Hand Made, zakupem i planowaniem mediów zajmie się dom mediowy Zenith Optimedia, a komunikacją public relations - agencja Tailor Made PR.

Autor: tw

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas