Reklama2017-02-15
0

Carat, Zenith i UM walczą o 34,4 mln zł budżetu mediowego PGE

Trzy domy mediowe złożyły oferty w prowadzonym przez PGE Polską Grupę Energetyczną przetargu na wybór domu mediowego dla PGE SA i PGE Obrót. Zenith broni klienta przed Carat Polska i UM.

Przetarg na wybór domu mediowego dla PGE trwa od października ub.r. Wybrana w nim agencja będzie pracować dla tej spółki przez dwa lata od zawarcia umowy.

Spółka w miniony poniedziałek 13 lutego dokonała komisyjnego otwarcia złożonych ofert. Wpłynęły trzy: od Carat Polska (Dentsu Aegis Network Polska), UM i Zenith. Ten ostatni broni obsługi budżetu PGE.

Carat złożył ofertę z ceną 11,8 mln zł brutto, UM - 11,2 mln zł, a Zenith - 10,3 mln zł brutto.

Podczas otwarcia ofert ujawniono, że wartość kontraktu wynosi 34,44 mln zł brutto.

PGE nie podało, kiedy wybierze zwycięzcę przetargu. Wybrana agencja mediowa zajmie się doradztwem, planowaniem i zakupem mediów, działaniami eventowymi oraz innymi działaniami marketingu zintegrowanego związanymi z reklamą wizerunkową, produktową i sprzedażową.


 

Autor:bg

Więcej informacji:Carat, Zenith, UM, PGE, PGE SA, PGE Obrót

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas