Reklama2022-08-12
1

Powiew USA na polskim rynku piwa. Carlsberg wprowadza markę Brooklyn

Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji markę popularnego w Stanach Zjednoczonych Browaru Brooklyn.

Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku.  Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie emitowany jest spot reklamowy.

– Piwo Brooklyn to lekki i zbalansowany pilsner, który dzięki specjalnej technice chmielenia ma wyjątkowy aromat i smak z delikatną nutą goryczki. Marka Brooklyn to synonim wyjątkowej pozytywnej energii Nowego Jorku i dzielnicy, z której pochodzi. Cieszymy się, że możemy podzielić się tą energią z polskimi konsumentami – mówi Małgorzata Gąska, senior brand marki Brooklyn.

Nowojorski spot reklamuje piwo Brooklyn

Kampania marki wystartowała, a 30 i 15 sekundowe spoty są emitowane od 10 sierpnia w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych. W reklamie nie zabrakło ikonicznych, nowojorskich żółtych taksówek, a twórcy chcieli pokazać Nowy Jork jako miejsce, w którym rodzą się trendy.

Brooklyn jest przedstawiony jako marka, która inspiruje, ekscytuje i towarzyszy nowym doświadczeniom oraz świetnej zabawie w gronie przyjaciół w wibrującym życiem otoczeniu miasta.

Piwo Brooklyn dostępne jest w butelkach 0,4 litra i puszkach 0,5l i warzone na licencji w Polsce. Szata graficzna nawiązuje do symbolów Nowego Jorku, a kluczowym jej wyróżnikiem jest żółty kolor kojarzący się z nowojorskimi taksówkami.

We wrześniu marka przygotowała dla swoich konsumentów projekt-niespodziankę, w którym swój własny Nowy Jork pokażą znani i lubiani artyści.

Autor:jd

Więcej informacji:Carlsberg, piwo, Brooklyn Pilsner

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas