Reklama2009-04-21
0

Carlsberg uruchamia kampanię promującą piwo San Miguel

Firma Carlsberg uruchamia w Wielkiej Brytanii kampanię promującąprzejętą przez nią ostatnio markę piwa San Miguel.

Warta 7 milionów funtów kampania wystartuje 9 maja i będzieobejmować reklamy w telewizji, na nośnikach outdoor, w prasie orazw kinach.

Głównym sloganem przygotowanej przez Saatchi & Saatchikampanii będzie 'Not a quick beer'. Agencja, która od 1973 rokuobsługuje na Wyspach również główną markę Carlsberga, zdobyłapoczątkiem marca budżet San Miguel bez postępowaniaprzetargowego.

Carlsberg, który w październiku minionego roku przejął obowiązkiw zakresie marketingu i dystrybucji piwa San Miguel od Heineken iScottish & Newcastle, wprowadzi na brytyjski rynek również noweopakowania i etykiety dla tej marki, które będą oparte naprojektach stosowanych w innych europejskich krajach.

źródło: Marketing Week

Autor:km

Więcej informacji:Carlsberg, San Miguel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas