Reklama2023-07-12
2

iProspect globalną agencją mediową Carlsberga

Grupa Carlsberg wybrała agencję iProspect z grupy dentsu na swoją agencją mediową, odpowiedzialną za prowadzenie kampanii reklamowych i marketingowych firmy na wszystkich rynkach, w tym w Polsce.   

Jak informuje Carlsberg, agencja iProspect wyróżniła się strategicznym podejściem, kreatywnym myśleniem, innowacyjnym i opartym na danych podejściem do planowania mediów oraz imponującymi osiągnięciami. iProspect przejmie pełną odpowiedzialność za działania mediowe związane z planowaniem i zakupem mediów dla Grupy Carlsberg.

- Cieszymy się, że wybraliśmy iProspect na naszego globalnego partnera mediowego - mówi Søren Brinck, chief commercial Officer w oCarlsberg Group. Kompleksowe, kreatywne i innowacyjne podejście agencji, w połączeniu z szeregiem najnowocześniejszych narzędzi i strategii, przekonało nas, że są idealnym wyborem, aby wprowadzić nasz marketing i nasze marki na wyższy poziom – dodaje Brinck.

Na shortliście przetargu na globalną obsługę mediową firmy Carlsberg znalazły się: Wavemaker Global, iProspect i Zenith. W Polsce o obsługę mediową marketera walczyła agencja Spark Foundry (Publicis Group).

Dotychczas obsługą mediową Carlsberga zajmowała się agencja Initiative (IPG Mediabrands), która nie wzięła udziału w aktualnym przetargu.

Initiative pracował dla Carlsberga od 2017 roku (w 2018 roku została agencją globalną w miejsce OMD). Przetarg mediowy nastąpił po tym, jak Carlsberg rozstrzygnął przetarg na obsługę reklamową - w 2022 roku do współpracy wybrano agencję Fold7, kończąc współpracę z Grey Europe.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas