Reklama2014-02-19
0

Carlsberg z limitowaną edycją puszek Nordic Design

W lutym Carlsberg wprowadził do sprzedaży limitowaną edycję puszek inspirowaną nordyckim klimatem i architekturą. Za przygotowanie jej koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Safari Sundays.

Nordic Design to cztery nowe warianty opakowań piwa Carlsberg odnoszące się do charakterystycznych cech nordyckiej sztuki, klimatu i architektury.

Vatna - to jednocześnie nazwa największego w Europie lodowca. Pod jego pokrywą działa wiele czynnych wulkanów, których erupcje stale zmieniają jego wygląd. Spectra - jest ukłonem w stronę ideału duńskiej architektury funkcjonalistycznej: założenia, by projektować budynki, wykorzystujące jak najwięcej naturalnego światła. Umea - nazwana tak na cześć szwedzkiego miasta Umea (tzw. miasto brzóz), które w 1888 roku zostało w dużej części spalone. W ramach jego odbudowy przy ulicach posadzono prawie trzy tysiące brzóz, mających uchronić przed ewentualnym rozprzestrzenianiem się ognia. Symphony - uosabia światło, przejrzystość współczesnego wzornictwa, nawiązując jednocześnie do struktury gmachu Sali Koncertowej Tivoli.

- Oryginalny i minimalistyczny design charakterystyczny dla krajów nordyckich jest bliski naszej marce. Chcieliśmy, by ten zmysł estetyczny znalazł odzwierciedlenie w najnowszych opakowaniach Carlsberga. To zabawa designem oraz elementami kultury, z której wywodzi się marka oraz ukłon w stronę klientów, którzy coraz częściej przyglądają się skandynawskiej modzie, designowi, czy wzornictwu - komentuje Maciej Pichlak, marketing manager marek międzynarodowych Carlsberg Polska.

Piwo w limitowanych puszkach jest dostępne od lutego w całej Polsce. Projekty powstały w nowojorskiej agencji Safari Sundays.

Autor:jj

Więcej informacji:Carlsberg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas