Reklama2020-09-17
0

Carrefour rozbudowuje ofertę marki własnej Jakość z Natury i rusza z kampanią „Możemy jeść mądrze"

Wystartowała kampania Carrefour „Możemy jeść mądrze”, która promuje produkty marki „Jakość z Natury Carrefour”. Kampania przygotowana została przez Saatchi & Saatchi.

Produkty „Jakość z Natury Carrefour” są owocem ponad 20-letniej współpracy francuskiej sieci z lokalnymi, polskimi dostawcami. Obecnie detalista współpracuje z prawie 70 dostawcami artykułów spożywczych sprzedawanych pod tym brandem. Cała gama  liczy 160 produktów.

„Możemy jeść mądrze”

Kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” jest kolejną odsłoną akcji Carrefour „Możemy jeść mądrze”. Strategia komunikacji opiera się na przybliżeniu konsumentowi efektów pracy lokalnych, zaufanych producentów Carrefour wytwarzających produkty „Jakość z Natury Carrefour” na  ekologicznie czystych terenach Polski.

- Przygotowana po raz pierwszy kampania marki „Jakość z Natury Carrefour” wpisuje się  w program Act for Food i realizowaną przez Carrefour strategię transformacji żywieniowej, zgodnie z którą chcemy oferować naszym konsumentom żywność zdrową, wysokiej jakości i w przystępnej cenie. Ważnym elementem naszej strategii jest promocja produktów pochodzących od lokalnych dostawców. Stawiając na długofalową współpracę z polskimi, często rodzinnymi firmami, przygotowaliśmy spoty podkreślające zaangażowanie naszych zaufanych dostawców z obszarów malowniczego Roztocza czy mazurskich łąk, z którymi współpracujemy od wielu lat i dzięki temu produkty „Jakość z Natury Carrefour” odznaczają się autentycznością i niepowtarzalnym smakiem - mówi Michał Sacha, członek zarządu, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

Kampanii towarzyszy również akcja promocyjna, w ramach której do 26 września br. użytkownicy aplikacji Mój Carrefour mogą nabyć produkty „Jakość z Natury Carrefour” z 20% rabatem.     
 

W ramach działań wyprodukowane zostały spoty TV i materiały POS, a kampania uzupełniona została informacjami w katalogu handlowym. Pomysł i kreacje kampanii powstały w Saatchi & Saatchi. Za produkcję odpowiada Papaya Films, a za postprodukcję – Prodigious.

Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w sześciu formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas