Spółka DDOB (należąca do grupy AdNext) odpowiada za kampanię promującą pojawienie się na platformie zakupowej Allegro marki Next, która debiutuje na polskim rynku. Działania są skierowane do młodych ludzi z tzw. pokolenia Z.
DDOB jest odpowiedzialna za kompleksową organizację castingu na twarz kampanii marki Next na Allegro. Bohaterka zostanie wyłoniona w prowadzonym na Instagramie konkursie, w którym nagrodami są sesje zdjęciowe w Londynie oraz bony zakupowe. Biorą w nim udział influencerzy mający po 250 tys. obserwatorów. W ciągu pierwszych dwóch tygodni konkurs wygenerował ponad 3,5 tysięcy repostów grafiki konkursowej. Do promocji akcji wykorzystano potencjał trzech youtuberów: Adrianny z kanału True Beauty is Internal, Enii oraz Patryka Woźniaka.
DDOB jest spółką należącą do grupy AdNext specjalizującą się w teen marketingu. Dla Grupy Allegro realizowała już m.in. filmy promujące na YouTube oraz kampanie na Instagramie.