Firma obuwnicza CCC rozpoczęła jesienną kampanię reklamową, która jest kolejną odsłoną komunikacji Youngsters dedykowanej młodym odbiorcom. Za jej realizację odpowiadają 2012 Agency, Lemon Films, Jan Wąż, Łukasz Ziętek, H2O Creative i MullenLowe MediaHub.
Główne hasło kampanii to: „Najlepsze sportowe marki teraz w CCC”. Firma - podobnie jak wiosną br. - promuje w niej produkty znanych sportowych marek dostępnych w jej sklepach, wśród których są m.in. Adidas, Puma, Reebok, Skechers, Converse oraz Sprandi.
Działania reklamowe prowadzone są w TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych, w kinach a także w social mediach.
W tym sezonie kontynuowana jest komunikacja związana z popularnymi wśród młodych obszarami sztuki, prezentując kolejny obszar jakim jest taniec nowoczesny.
W produkcję sesji i spotu reklamowego zostali zaangażowanie profesjonalni tancerze, gdzie każdy z nich specjalizuje się w innym stylu tanecznym. Głównym motywem muzycznym pozostaje remix piosenki „These boots are made for walking”, wykorzystywany w komunikacji marki CCC od kilku sezonów.
W spocie komunikowany jest również uruchomiony nowy sklep online ccc.eu .
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada 2012 Agency, spoty internetowe wyprodukowało studio Lemon Films. Produkcja została zrealizowana w Barcelonie.
Twórcą spotów jest Jan Wąż a autorem sesji zdjęciowej Łukasz Ziętek. W kampanii za social media odpowiada H2O Creative a za zakup mediów MullenLowe MediaHub.