W maju 2014 roku liderem sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mógł „Komputer Świat”, z kolei najwięcej stracił „PC World”.
Sprzedaż ogółem magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2014 roku wyniosła 66 731 egz., czyli o 12,24 proc. mniej niż w maju 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz okładki prasowe
Drugą pozycję zajął „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 55 372 egz., po spadku o 4,24 proc.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zwiększył się o 30,97 proc. do 37 262 egz.
Z kolei najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 44,25 proc. i wyniosła 11 473 egz.
W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 44,16 proc.) pochwalić się mógł „Komputer Świat”. Z kolei najwięcej stracił „PC Format” - było to 23,24 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.