W styczniu 2014 roku liderem sprzedaży wśród magazynów komputerowych i o grach komputerowych był „CD Action”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „PC Format”, z kolei najwięcej stracił „PC World”.
Średnia sprzedaż ogółem poświęconego grom magazynu „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w styczniu 2014 roku wyniosła 74 906 egz., czyli o 3,83 proc. mniej niż w styczniu 2013 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą pozycję zajął komputerowy magazyn „PC Format” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie wyniosła 74 355 egz., po wzroście o 0,18 proc. - jedynym w zestawieniu.
Na trzeciej lokacie znalazł się „Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zmniejszył się o 24,73 proc. i ostatecznie wyniósł 26 423 egz.
Z kolei najwięcej stracił „PC World” (IDG Poland), który spadł z miejsca czwartego na piąte. Sprzedaż ogółem tego miesięcznika zmniejszyła się bowiem o 42,18 proc. i wyniosła 13 779 egz.
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 39,72 proc.) pochwalić się mógł „PC Format”. Z kolei najwięcej stracił „Komputer Świat” - było to 15,55 proc.
Zobacz tabelę