Reklama2021-08-31
0

Cedrob prezentuje nowego brand hero - Pana Koguta (wideo)

Marka Cedrob rozpoczyna kampanię reklamową, promującą wędliny drobiowe Z Kurnej Półki. Bohaterem akcji jest nowy brand hero marki, Pan Kogut.

Pan Kogut pojawi się jako główny bohater reklamy telewizyjnej - kampania Cedrob Z Kurnej Półki wystartuje jednocześnie z emisją dwóch spotów. Każdy z nich w wersji 15-sekundowej i 30-sekundowej będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, programach tematycznych i na platformach VOD.

Kampania będzie prowadzona również w mediach społecznościowych, portalach internetowych, prasie i formatach POS.

– Przedstawiamy konsumentom linię Z Kurnej półki, która odpowiada na kluczowe trendy – to produkty z polskiego kurczaka, o prostym składzie i w wygodnym opakowaniu – mówi Marietta Stefaniak, członek zarządu ds. strategii i rozwoju w Zakładach Mięsnych Silesia. – To pierwsza kampania reklamowa, w której pokażemy odważny koncept kreatywny oparty na postaci Pana Koguta, naszego nowego brand hero, strażnika jakości w codzienności – dodaje.

Za koncept strategiczny platformy oraz ideę kreatywną kampanii, a także nadzór nad produkcją odpowiada agencja reklamowa OS3, natomiast za produkcję, w tym również animację odpowiedzialne było studio Oversee. Zakup mediów obsługuje dom mediowy Mediacom. Za działania PR odpowiada agencja Świeża Bazylia PR.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas