Nowe reality-show „Celebrity Splash!” gromadzi średnio 2,22 mln oglądających, o 110 tys. widzów mniej niż oglądało stację w tym paśmie w analogicznym okresie ub.r. Polsat w czasie nadawania programu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, przegrywając z TVN.
Pierwszą edycję reality-show „Celebrity Splash!” oglądać można w Polsacie w soboty o godz. 20.05, począwszy od 7 marca br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że po trzech odcinkach średnia oglądalność formatu wyniosła 2,22 mln widzów. Przełożyło się to na 14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 15,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
Zdecydowanie największą oglądalność zgromadził pierwszy odcinek, który obejrzało średnio 2,69 mln osób. Oglądalność pozostałych wyniosło około 2 mln widzów.
Oglądalność formatu odcinek po odcinku
Zobacz tabelęW czasie emisji „Celebrity Splash!” Polsat zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest kanał TVN emitujący wówczas konkurencyjny talent-show „Mali Giganci”, co przekłada się na 21,15 proc. udziału. Gorzej od Polsatu wypadają TVP1 (różne programy, w tym m.in serial „Strażacy”; 12,03 proc.) i TVP2 (filmy fabularne; 8,08 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej trzecia jest Dwójka, a czwarta - Jedynka.
Widownia „Celebrity Splash!” na tle konkurencji
Zobacz tabelęW „Celebrity Splash!” udział biorą 24 gwiazdy, które konkurują w skokach do wody. Wśród uczestników znaleźli się m.in. Monika Mrozowska, Odeta Moro, Ilona Felicjańska, Radosław Liszewski, Przemysław Saleta, Przemysław Cypryański i Maciej Dowbor. Rywalizację ocenia trzyosobowe jury, w którym znaleźli się: Danuta Stenka, Otylia Jędrzejczak oraz Tomasz Zimoch. Show prowadzą Krzysztof „Jankes” Jankowski i Łukasz Grass.