Reklama2015-01-12
3

Celebryckie debiuty i nowe role reklamowe w 2014 roku

Prezentujemy kampanie z udziałem znanych Polaków, którzy w minionym roku albo po raz pierwszy wystąpili w reklamach albo zaczęli reklamować zupełnie nowe marki. W pierwszej grupie są m.in. Ewelina Lisowska, Bogusław Wołoszański, Piotr Cyrwus i Michel Moran, a w drugiej m.in. Mumio, Agnieszka Radwańska, Maciej Dowbor, Robert i Anna Lewandowscy oraz Jerzy Janowicz.

Katarzyna Bujakiewicz, aktorka znana m.in. z serialu „Lekarze” (TVN), została ambasadorką marki Bakalland. W reklamach jako podróżniczka pokazuje konsumentom magiczny świat marki i zachęca ich do poznania go. Opowiada o różnych plantacjach, m.in. o Turcji, gdzie rosną morele i winogrona albo o USA gdzie pokazuje zbiory żurawiny. Współpraca aktorki z firmą ma charakter długoterminowy.

 


Michel Moran, szef kuchni i juror z programu „Masterchef” (TVN), reklamuje przekąski rybne i inne produkty marki Lisner. W jednej z reklam jako dostawca pizzy zamiast tej potrawy przywozi klientom przekąskę Śledzik na raz. Przekonuje ich, że z powodzeniem może ona zastąpić pizzę. Celem akcji jest reklamowanie produktów rybnych Lisnera jako potrawy świetnie nadającej się na kolację.

To nie pierwsza przygoda Morana z reklamą. Od dłuższego czasu występuje on jako gospodarz mini programu „Dordca smaku” w TVN, w którym pokazuje jak przygotować rozmaite potrawy z użyciem produktów marki Prymat.

 


Anna Starmach, jurorka programu „Masterchef” (TVN), pojawiła się w reklamach kawy Jacobs Kronung (Mondelez Polska). W jednej z reklam pomaga sąsiadce, która nie ma co podać gościom, przyrządzając w wersji mrożonej kawę rozpuszczalną tej marki. Podsumowuje to hasło „Baw się kawą”.

 


Zbigniew Bródka, panczenista i złoty medalista igrzysk olimpijskich w Soczi po tym, jak odniósł zwycięstwo na olimpiadzie zaczął pojawiać się w reklamach. Najpierw został twarzą Mleka Łowickiego (Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska Łowicz). Potem można go było oglądać w reklamach golarek Zelmer (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego). Ostatnio sportowiec w roli strażaka wystąpił w kampanii społecznej Państwowej Straży Pożarnej pod hasłem „Nie dla czadu”.

 

 


Aktorka Małgorzata Socha, ostatnio znana m.in. z emitowanego w Polsacie serialu „Przyjaciółki” została ambasadorką marki wielozbożowych chipsów Sunbites (PepsiCo Poland). Wspólnie z grupą kobiet tańczyła do piosenki „Girls just want to have fun”, jedząc przy okazji te chipsy. Reklama przekonuje, że są one lekkie i pyszne, dzięki czemu można je jeść między posiłkami.

 


Bogusław Wołoszański, autor i gospodarz m.in. programu „Sensacje XX wieku”, pojawił się w reklamie promującej Liberty Ubezpieczenia. Reklamy z jego udziałem mają podkreślać takie zalety Liberty Ubezpieczeń jak wieloproduktowość, wielokanałowość, wysoka jakość świadczonych usług oraz transparentność i prostota oferty.

 

 

Wojciech Jagielski, dyrektor muzyczny Radia ZET, został twarzą marki kawy Nescafe Classic (Nestle Polska). W spocie Nescafé Classic relacjonował poranek swojej współpracowniczki, która po wypiciu tej kawy dzieli się dobrym nastrojem z napotkanymi osobami, także z nim samym w studiu radiowym. Hasło główne kampanii to „It all starts with a Nescafé”.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas