O 200 tysięcy widzów mniej niż program 'Na celownik' ma magazyn 'Celownik', który zastąpił go w ramówce TVP1.
Pierwsze cztery wydania "Celownika", emitowane w TVP1 od 9 do 12 lipca br., obejrzało średnio 2,61 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. Program osiągnął udziały na poziomie 33,15 proc. w grupie wszystkich widzów i 24,89 proc. w komercyjnej grupie docelowej.
Zobacz tabelęNieco większą popularnością cieszył się zdjęty z anteny program "Na celowniku". Jego cztery ostatnie wydania przyciągnęły przed ekrany średnio 2,82 mln osób. Udziały wyniosły 36,93 proc. (w 4+) i 27,48 proc. (w 16-49).
Zobacz tabelęPodczas emisji zarówno "Na celowniku", jak i "Celownika" Jedynka była zdecydowanym liderem oglądalności. Drugie miejsce zajął Polsat, nadający serial "Strażnik Teksasu", trzeci był TVN ("Rozmowy w toku"), a czwarta - Dwójka ("Gliniarz i prokurator", "Zorro").
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Program reporterski "Na celowniku" został zdjęty z anteny z
powodu wypowiedzi prasowych członków jego zespołu na temat
wstrzymania emisji przez dyrektor TVP1, Małgorzatę Raczyńską,
jednego z materiałów. "Celownik", który jest emitowany w jego
miejsce, ma podobną formułę, porusza sprawy dotyczące ludzi z
różnych części kraju. Program prowadzi na razie Andrzej Buchowski,
dziennikarz TVP3 Opolu. Audycja ma mieć jednak docelowo dwóch
prowadzących. Emisja od poniedziałku do piątku o 17.20.