Reklama2018-05-18
0

Droższe reklamy w TVN: 53,2 tys. zł przy „Kuchennych rewolucjach” i 44,8 tys. zł przy „Projekcie Lady”

Relaks Relaks "W dobrym stylu" z Małgorzatą Rozenek-Majdan

W czerwcowym cenniku reklamowym TVN ceny spotów są średnio kilka procent wyższe niż przed rokiem. Najwięcej trzeba zapłacić za emisję reklam przy „Kuchennych rewolucjach”, programie „Projekt Lady” i sobotnich „Faktach”.

W czerwcu na antenie TVN obowiązywać będzie już letnia ramówka. Emisja niemal wszystkich programów, które zadebiutowały wiosną na antenie, została zakończona w maju (np. „Agent Gwiazdy”). Natomiast stacja, podobnie jak rok temu, będzie emitowała premierowe niektórych programów, m.in. „Uwagi”, „Projektu Lady”, „Co za tydzień” i serialu „Na Wspólnej”.

Spot przy pokazywanym w poniedziałkowe wieczory programie „Projekt Lady” z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan wyceniono na 44,8 tys. zł, czyli 2,7 tys. zł drożej niż w ub.r. (wszystkie ceny dotyczą emisji spotu 30-sek., netto, bez rabatów). Z kolei za reklamę przy nowych odcinkach „Na Wspólnej” reklamodawcy zapłacą 43,5 tys. zł – 300 zł więcej niż rok temu.

Najwięcej jednak trzeba będzie, podobnie jak w poprzednich miesiącach, zapłacić za emisję reklamy przy programie „Kuchenne rewolucje” - maksymalnie 53,2 tys. zł ( w ub.r. było to 48,8 tys. zł).

41,6 tys. zł to maksymalna stawka dla spotu emitowanego w bloku przy „Milionerach” (w ub.r. było to 46,5 tys. zł).

Cena reklamy przy „Faktach” w dni powszednie wynosi 45,5 tys. zł i 44,1 tys. zł w niedziele (przed rokiem było to odpowiednio: 41,5 tys. zł i 39,4 tys. zł). Najwyższą cenę (47,4 tys. zł) w przypadku tego programu mają spoty, które są emitowane przy sobotnim jego wydaniu.

Na spot przy serwisie sportowym trzeba wydać 37,3 tys. zł od poniedziałku do piątku i 39,8 tys. zł w niedziele (przed rokiem: 35,5 tys. zł i 32,1 tys. zł) oraz 40,7 tys. zł w soboty. Z kolei reklamę przy pogodzie wyceniono na 35,4 tys. zł w dni robocze i 38,5 tys. zł w niedzielny wieczór oraz 37,3 tys. zł w soboty (przed rokiem było to: 32,8 tys. zł i 32,4 tys. zł).

13 czerwca br. TVN będzie transmitować „Koncert dla Zbyszka” poświęcony Zbigniewowi Wodeckiemu. Najdroższa reklama przy nim kosztuje 41,6 tys.zł.

Według danych Nielsen Audience Measurement w kwietniu br. średnia oglądalność minutowa TVN wynosiła 561 622 widzów, a udział stacji w rynku oglądalności - 9,41 proc.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas