Reklama2018-09-19
0

„Kuchenne Rewolucje”, „Ameryka Express”, „Diagnoza” i „Pod powierzchnią” najdroższe w cenniku TVN na październik

Screen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVNScreen ze spotu wizerunkowego TVN, fot. TVN

Ponad 80 tys. zł zapłacą w październiku za 30-sek. spot reklamodawcy zainteresowani emisją reklam w blokach przy takich produkcjach na antenie TVN, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Top Model”, „Ameryka Express” oraz serialach „Diagnoza” i „Pod powierzchnią”.

Najwyższa stawka za emisję 30-sek. spotu w październiku na antenie TVN wynosi 80,2 tys. zł (cena netto, bez rabatów). Taka cena dotyczy pięciu pozycji programowych stacji: „Kuchennych Rewolucji”, show „Ameryka Express” i „Top Model”  oraz seriali „Diagnoza” i „Pod powierzchnią”. Ten ostatni debiutuje w TVN w niedzielę 21 października o g. 21.30. Zastąpi obecnie nadawaną „Pułapkę” , przy której reklamę wyceniono na 65,2 tys. zł.

Z wydatkiem ponad 70 tys.. zł muszą liczyć się marketerzy zainteresowani emisją reklam przy kulinarnym show „Masterchef” czy sobotnim „Mam talent”. Spot przy pierwszej produkcji kosztuje 75,2 tys. zł, a przy drugiej jest 700 zł droższy (75,9 tys. zł).

Na reklamę przy „Milionerach” trzeba wydać do 66,4 tys. zł, przy „Ślubie od pierwszego wejrzenia” - 59,6 tys. zł, a przy serialu „Na Wspólnej” - 62,9 tys. zł.

Cena spotu emitowanego przy „Faktach” kosztuje 63,2 tys. zł w dni robocze i 67,7 tys. zł w niedzielny wieczór. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio 49,5 tys. zł i 48,1 tys. zł, a dla prognozy pogody – 45,8 tys. zł i 45,3 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy po TVP opublikowało cennik reklam na październik.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w I półroczu br. wyniósł 9,32 proc.

Autor:bg

Więcej informacji:cennik reklamowy, TVN, TVN Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas