W ofercie handlowej TVN Media na wrzesień najwyżej wyceniono reklamę przy pokazywanym w czwartkowe wieczory programie "Kuchenne Rewolucje" oraz przy niedzielnych kulinarnym show "Masterchef".
Na 81,2 tys. zł wyceniono 30-sek. spot przy programie "Kuchenne Rewolucje" w czwartkowe wieczory (cena netto, bez rabatów i VAT).
Nieznacznie mniej, bo 77,1 tys. zł trzeba zapłacić z kolei za reklamę przy niedzielnym kulinarnym show "Masterchef".
Reklamodawcy zainteresowani obecnością przy pokazywanym codziennie programie "Uwaga! Koronawirus" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 76 tys. zł, a przy "Milionerach" - 68,9 tys. zł.
W środy o g. 21.30 TVN będzie nadawać program "Top Model" - tutaj reklama kosztuje 69,2 tys. zł. We wtorkowe wieczory wracają nowe odcinki show "Kuba Wojewódzki" - spot przy nich kosztuje 41,4 tys. zł.
Od września na antenie TVN pojawią się nowe serie znanych już widzom stacji seriali. W niedziele wieczorem będą to "Usta, usta" - spot przy nim kosztuje 70,1 tys. zł. we wtorki o g. 21.30 pokazywany będzie serial "Chyłka Kasacja" - tu spot wyceniono na 65,4 tys. zł.
Codziennie nadawany będzie z kolei serial "Na Wspólnej" - w bloku przy tej produkcji trzeba zapłacić 65,7 tys. zł.
Spo przy "Faktach" wyceniono na 66,5 tys. zł dla emisji w dni robocze i 67,7 tys. zł w niedziele. Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio 61,7 tys. zł i 65,2 tys. zł, a dla prognozy pogody - 56,8 tys. zł i 62,6 tys. zł.
TVN Media jako drugie po Biurze Reklamy TVP opublikowało ofertę handlową na wrzesień br.