Reklama2020-11-17
2

136 tys. zł za spot przy "M jak miłość" w TVP

fot. MTL Maxfilmfot. MTL Maxfilm

W cenniku reklamowym Telewizji Polskiej na grudzień najwyższe ceny reklam dotyczą spotów emitowanych przy serialu "M jak miłość" w TVP2 i przy niedzielnej prognozie pogody w TVP1. Trzeba odpowiednio zapłacić 136 tys. zł i 102 tys. zł.

Na 136 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy serialu "M jak miłość" w TVP2 . Za spot przy "Barwach szczęścia" trzeba zapłacić 83,2 tys. zł, przy "Na dobre i na złe" - 73,6 tys. zł, przy "O mnie się nie martw" - 85,8 tys. zł, a przy "Na sygnale" - 64,9 tys. zł.

5 grudnia TVP2 pokaże finałowy odcinek programu "The Voice of Poland" - reklamę w bloku przy nim wyceniono na maksymalnie 55,9 tys. zł.

W cenniku telewizyjnej Dwójki jest sylwestrowy koncert "Sylwester z Dwójką" - za spot przy tej transmisji (jeśli koncert się odbędzie) trzeba zapłacić 50 tys. zł.

W TVP1 najwięcej kosztuje reklama przy niedzielnej emisji prognozy pogody po głównym wydaniu "Wiadomości" - to wydatek rzędu 102 tys. zł. W dni robocze cena jest niższa i wynosi 73,1 tys. zł.

Spot przy "Wiadomościach" kosztuje z kolei 83,7 tys. zł w dni powszednie i 87,9 tys. zł w sobotni wieczór (w niedziele nie ma bloku przy tym serwisie).

Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić natomiast 45,6 tys. zł w dni robocze i 46,1 tys. zł w niedzielny wieczór.

Na 88 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu "Ludzie i bogowie" (emisja w niedziele wieczorem), stawka dla reklamy przy pokazywanym po nim programie  "Rolnik szuka żony" wynosi zaś 83,9 tys. zł.

W grudniu na antenie TVP1 transmitowane będą zawody w skokach narciarskich - zainteresowani tym reklamodawcy muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 75 tys. zł. Nieznacznie mniej, bo 74 tys. zł trzeba natomiast zapłacić za spot przy transmisji z Ligi Mistrzów.

Biuro Reklamy TVP jako pierwsze podało cennik reklamowy na grudzień br.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/telewizja-polska-przetarg-na-wozy-transmisyjne-trzy-oferty ##

TVP z zyskiem dzięki rekompensacie abonamentowej

W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 16,7 proc. do 2,56 mld zł oraz 89 mln zł zysku netto. Na koniec roku nadawca miał 2 790 etatowych pracowników zarabiających średnio 9 572 zł. Wynagrodzenie zarządu wyniosło 2,18 mln zł, prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej - na nagrody dla pracowników zostanie przeznaczone 18 mln zł.

W drugiej połowie kwietnia br. zgodnie z nowelizacją ustawy abonamentowej, która weszła w życie w marcu, minister finansów przekazał Telewizji Polskiej i Polskiemu Radiu obligacje skarbowe o wartości 1,95 mld zł. 5 maja zostały one zasymilowane z inną serią obligacji, tak żeby minister finansów mógł je wykupić. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zdecydowała, że w ramach tegorocznej rekompensaty TVP dostała 1,71 mld zł, Polskie Radio - 119,2 mln zł, a regionalne ośrodki radiowe - 119,3 mln zł.

Głównie dzięki tej rekompensacie w pierwszej połowie br. Telewizja Polska zanotowała 936,5 mln zł zysku netto. Przychody spółki wyniosły 2,27 mld zł, z czego 1,8 mld zł pochodziło z abonamentu i rekompensaty abonamentowej, natomiast wpływy z reklamy spadły rok do roku o 21 proc.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas