Reklama2020-02-04
0

Centrum Nauki Kopernik z jubileuszową kampanią promocyjną

Centrum Nauki Kopernik przygotowało na 10-lecie działania kampanię "Przyszłość w centrum. Odkrywaj. Myśl. Działaj". Koncepcję kreatywną - w oparciu o przygotowaną przez Kopernika narrację - opracowała agencja Saatchi&Saatchi.

Centrum Nauki Kopernik w kampanii chce pokazać swoją rolę społeczną, promować wizję i zachęcać innych, by włączyli się w jej realizację. Idealna przyszłość według CNK to taka, w której ludzie kształtują świat przyjazny dla siebie i natury, rozwijając i stosując naukę. Centrum inspiruje do doświadczania, rozumienia świata i odpowiedzialnego działania.

Centrum Nauki Kopernik ma 10 lat

Kampania będzie prowadzona w 2020 r., w kilku odsłonach. W strategii komunikacji zostaną wykorzystane kanały własne, partnerskie, kampanie digitalowe, outdoorowe oraz prasa. 

Na potrzeby akcji powstał animowany spot, trzy key visuale z trzema bohaterami, przedstawionymi w różnych kontekstach, ilustrujących wizję Kopernika.

 

Narracja i strategia komunikacji, na której oparto kampanię, powstała in house. Liderem zespołu była Jolanta Zieleniewska, kierownik Działu Promocji i Komunikacji Centrum Nauki Kopernik.

Na podstawie przedstawionego przekazu agencja Saatchi&Saatchi opracowała koncepcję kreatywną i stworzyła identyfikację wizualną.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas