Reklama 2022-12-06
0

PepsiCo promuje chrupki Cheetos w ksztłacie hashtagów

Pod hasłem „A Ty co ułożysz z Cheetos Hashtags?” ruszyła ogólnopolska kampania, w której koncern PepsiCo promuje limitowane chrupki Cheetos o kształcie w postaci hashtagu. Ich debiut wspiera kampanią i konkursem.

Cheetos w kształcie hashtagów promowane są kampanią obejmującą m.in. telewizję oraz zasięgowe działania online na kluczowych platformach.

Aktywności marki to również współpraca z influencerami, m.in Dominikiem Rupińskim, Sylwią Lipką, Agnieszką Włodarczyk oraz Anetą Zając, a także aktywacja konsumencka.

- Sięganie po nowe smaki oraz możliwość jedzenia razem z rodziną to najczęstsze powody, dla których konsumenci wybierają chrupki. Z myślą o wspólnym chrupaniu marka Cheetos przygotowała coś specjalnego. To dwa nowe, limitowane warianty smakowe – tost z ketchupem i grillowana kanapka z serem o atrakcyjnym kształcie. To nie wszystko - stworzyliśmy też specjalną aktywację, poprzez którą chcemy zaangażować całe rodziny do wspólnej zabawy z unikalnymi kształtami Cheetos Hashtags – powiedział Maciej Morzywołek, młodszy kierownik marki Cheetos.

Na potrzeby promocji zorganizowano specjalny konkurs „Opisz obraz z Cheetos”. By wziąć w nim udział, nalezy kupić dowolną paczkę chrupek Cheetos i zachować dowód zakupu. Konkurs podzielony jest na 8 tygodniowych etapów. Zadaniem uczestników jest kreatywne opisanie obrazu Cheetos, prezentowanego w bieżącym etapie. Zgłoszenia konkursowe przyjmowane są do 27 grudnia br. po rejestracji paragonu. Wśród nagród są m.in. telefony Apple iPhone 13 128GB oraz 100 nagród pieniężnych o wartości 100 zł.

Przygotowaniem komunikacji zajęła się agencja VMLY&R, zakupem mediów - Media Direction OMD, a za obsługę konkursu odpowiada Avanti.

Autor: bg

Więcej informacji: Cheetos, PepsiCo, hashtag, chrupki

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas