Telewizja2014-07-09
1

Chellomedia zmienia się w AMC Networks International

Kontrolująca stacje telewizyjne na całym świecie firma Chellomedia, przejęta w ub.r. przez AMC Networks, zmienia nazwę na AMC Networks International.

- AMC Networks staje się globalną spółką medialną, więc naturalnym jest, iż powiększamy swoje portfolio kanałów i ujednolicamy nazwę marki - wyjaśnia Ed Carroll, dyrektor operacyjny AMC Networks.

W skład AMC Networks International wchodzić będzie sześć jednostek operacyjnych: Asia-Pacific, Central Europe, Iberia, Latin America, DMC oraz Zone (w regionie EMEA), która obejmuje nadawane w Polsce kanały CBS Reality, CBS Drama, CBS Action, CBS Europa, Polsat JimJam i Extreme Sports Channel.

Częścią AMC Networks International, obok Chellomedia, będzie także firma AMC/Sundance Channel Global działająca na terenie Europy, Ameryki Łacińskiej, na Bliskim Wschodzie i w Azji.

Spółka Chellomedia została zakupiona przez AMC Networks jesienią ub.r. od Liberty Global. Kwota transakcji wyniosła 750 mln euro (więcej na ten temat).

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas