Reklama2010-02-26
0

„Chemia, która łączy“ w wizerunkowej kampanii BASF

Pod hasłem „Chemia, która łączy” rozpoczyna się globalna kampania reklamowa firmy BASF. Akcja o charakterze wizerunkowym obejmie w Polsce prasę i internet.

W startującej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowej firmy chemicznej BASF wykorzystywanych jest kilka różnych przekazów, które prezentują zarówno trendy globalne, np. rozwój mobilności i efektywność energetyczną, jak też rozwiązania codziennych problemów, m.in. plastry nierozpuszczające się w wodzie. Akcja podkreśla, że BASF łączy chemię rozumianą jako naukę o substancjach z relacjami między człowiekiem a jego środowiskiem.

Kampania pod hasłem „Chemia, która łączy“ jest skierowana do liderów opinii w gospodarce i społeczeństwie.

Akcja – oparta na jednolitym przekazie – rusza z początkiem marca na całym świecie: w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w regionie Azji i Pacyfiku. W Polsce działania będą prowadzone w prasie i internecie, a na innych rynkach – również w telewizji. Globalną kreację kampanii przygotował międzynarodowy zespół złożony z pracowników działu komunikacji w BASF we współpracy z agencją reklamową Wieden+Kennedy z Amsterdamu, natomiast polską adaptacją przekazów zajęła się firma Tuba.
 

Autor:tw

Więcej informacji:Chemia, która łączy, BASF

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas