Reklama2021-06-04
0

„Chmielowe Mistrzostwa Świata” w reklamie piwa Žatecký 0,0%

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej „Chmielowe Mistrzostwa Świata" marki Žatecký (Carlsberg Polska), która promuje wariant bezalkoholowy.

W nowym spocie marki powracamy do trwających na polach chmielu, w miasteczku Žatec, „Chmielowych Mistrzostw Świata”. Drużyna Žateckiego Chmielu bierze udział w kolejnych konkurencjach.

Tym razem głównym bohaterem i zawodnikiem jest Žatecky 0,0%, który walczy o puchar chmielowych mistrzostw świata w kategorii Orzeźwienie. W skoku o tyczce nad żateckim chmielem pozostawia rywali daleko w tyle kończąc skok piwnym orzeźwieniem.

Reklama będzie prezentowana od 1 czerwca br. w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej.

- W nowej odsłonie spotu utrzymujemy konwencję Chmielowych Mistrzostw Świata, którą mieli już okazję zobaczyć nasi konsumenci. Charakterystycznym elementem nowej reklamy, podobnie jak poprzednich, jest czeski humor.  W nowej komunikacji utrzymujemy dotychczasowe, najważniejsze elementy pozycjonowania marki tj. żatecki chmiel, lokalność, humor, czeskie pochodzenie i wspólnotę - mówi Aleksandra Niemczyk-Kulczyńska, brand manager marki Žatecky.

Nowy 20-sekundowy spot był również nagrywany w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent. Za kreację odpowiada agencja Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas