Reklama2016-04-21
8

Chomiki w reklamie Multimedia Polska, Kot Przybora reżyserem (wideo)

Operator Multimedia Polska zmienia logotyp i wprowadza nowe hasło marketingowe brzmiące „Multimedia. Tym żyje Twój dom”. Jednocześnie rusza kampania reklamowa, która ma przedstawić operatora jako „multidostawcę” wielu usług dla domu i firmy. Przygotowała ją agencja PZL, a bohaterami reklam są chomiki.

Nowe logo jest podobne do poprzedniego, ale akcentuje słowo „Media”, które oznaczają teraz w przypadku tej firmy nie tylko telewizję czy internet, ale też prąd elektryczny czy gaz, którego sprzedaż Multimedia właśnie rozpoczynają.

- Poprzedni logotyp odwoływał się do mediów cyfrowych, a nowy do kompleksowej obsługi firm i domu - mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu spółki Multimedia Polska.

Odświeżone logo będzie używane w komunikacji dla klientów indywidualnych, natomiast w komunikacji z klientami biznesowym sieć pozostaje przy starym znaku towarowym.

Zmienione podejście do postrzegania oferty spółki oddaje też jej nowe hasło marketingowe brzmiące „Multimedia. Tym żyje Twój dom”.

Nowa kampania wspiera ogólnopolską ofertę dzięki której, wybierając jedną z usług: telewizję cyfrową, internet, prąd lub gaz, abonenci otrzymają nielimitowane rozmowy do sieci stacjonarnych i komórkowych oraz sms-y za 1 zł miesięcznie przez rok.

- Działania mają na celi budowę świadomości marki w oparciu o wizerunek „multidostawcy” usług - podkreśla Dolny.

W spotach reklamowych, emitowanych w telewizji, pojawi się grupa nowych bohaterów marki - rozkosznych i zabawnych chomików, mieszkających pod jednym dachem. Postacie te w zaskakujący sposób korzystają z usług sieci Multimedia.  Dolny podkreśla, że chomiki wystąpią w serii spotów promujących ofertę firmy.

Poza telewizją działania reklamowe obejmują internet, outdoor oraz materiały BTL. Potrwają do końca czerwca br.

Za strategię komunikacji oraz ideę kreatywną nowej platformy odpowiada PZL, a za produkcję - Prime Time. Postprodukcję oraz animację postaci zrealizował Human Ark, za reżyserię animacji odpowiadał Kamil Polak. Udźwiękowienie powierzono Halo. Media zaplanował Maxus. Spoty wyreżyserował Kot Przybora.

Działania w internecie przygotowała agencja Media Mocni i Grupa Unity. Za identyfikację wizualną odpowiada White Cat Studio.

Autor:pp

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas