Prasa2010-02-22
5

„Chwila dla Ciebie” liderem, najwięcej zyskała „Pani Domu”

W 2009 roku liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników poradnikowych była „Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer), ale jej sprzedaż spadła. Jako jedyna w zestawieniu swoje wyniki poprawiła „Pani Domu” (Edipresse Polska).

Sprzedaż ogółem "Chwili dla Ciebie" w 2009 r. wyniosła 290 780 egz. i była o 14 proc. niższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Pani Domu”, którego sprzedaż wzrosła aż o 26 proc. do 273 978 egz. Tytuł ten jednak od czerwca do grudnia ub.r. nie ukazywał się co tydzień, ale w formie wydań łączonych, wydawanych co dwa tygodnie.

Na trzecim miejscu uplasował się „Naj” wydawany przez G+J Polska, który miał w 2009 roku sprzedaż ogółem na poziomie 175 957 egz. (spadek o 30 proc.).

 

Zobacz tabelę

Autor:pp

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas