Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Chwila dla Ciebie” liderem, najwięcej zyskała „Pani Domu”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (5)
WASZE KOMENTARZE
te tytuły to brukowce
ogłupiają kobiety!!!
Chwila dla ciebie nie jest akurat typowym babskim głupim pismem
nie one jedne należą do ogłupiaczy.
Czemu się dziwić, jeśli media publiczne ( z tzw misją) serwują filmy- sieczkarnie umysłów a w serwisach informacyjnych tanią sensację?
Które media inspirują do refleksji i wyciąganie własnych wniosków?