Internet2013-04-17
4

„Ciekawi od zawsze” - dziennikarze jako dzieci reklamują Interię (wideo)

Pod hasłem „Ciekawi od zawsze” startuje wizerunkowa kampania reklamowa Interii. Reklamy, przygotowane przez firmy Opus B, Plankton i RS Media, pokazują dzieciństwo dziennikarzy portalu.

Reklamy Interii pod hasłem „Ciekawi od zawsze” pokazują, że redaktorzy różnych sekcji tego portalu - takich jak biznes, sport, lifestyle, nowe technologie czy samochody - od najmłodszych lat pasjonowali się tym, czym zajmują się obecnie. Taki przekaz ma w zabawny sposób podkreślać eksperckość i opiniotwórczość Interii.

Kampania obejmuje telewizję (kilkanaście stacji tematycznych), radio, prasę (tytuły Wydawnictwa Bauer, tygodniki opinii, dzienniki), kina (sieci Multikino i Cinema City) internet oraz outdoor. Kreację reklam przygotowała agencja Opus B, produkcją spotów zajęły się firmy Plankton i RS Media, a media kupił dział marketingu Interii.

Reklamom towarzyszy konkurs prowadzony na stronie ciekawi.interia.pl. Internauci , którzy opowiedzą o swoich pasjach, mają szansę wygrać pieniądze oraz wypromować swoje osiągnięcia.

W lutym br. strony Grupy Interia.pl zanotowały 11,3 mln użytkowników i 1,2 mld odsłon, a sam portal Interia.pl - 6,67 mln użytkowników i 883 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz szczegółowe dane - http://m.wirtualnemedia.pl/m/artykul/top-300-serwisow-internetowych-w-polsce-raport).

Autor:tw

Więcej informacji:ciekawi od zawsze, Interia.pl

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas