Internet2023-01-20
2

Treści premium z największych redakcji na świecie w cyklu „Interia Bliżej Świata. Przegląd mediów zagranicznych”

„The Washington Post”, Bloomberg, „The Guardian”, „The Observer”, „The Spectator”, „Le Monde”, „El Pais” i „The Japan News” -  Interia nawiązuje współpracę z największymi redakcjami z USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Japonii. W ramach cyklu „Interia Bliżej Świata” portfolio portalu wzbogacą materiały premium o różnorodnej tematyce – od polityki, biznesu i kwestii społecznych aż po lifestyle, rozrywkę i ekologię. Użytkownicy Interii poznają perspektywę światowych mediów na najważniejsze wydarzenia, trendy i zjawiska.

„Świat gwałtownie zmienia się. Pandemia, a teraz wojna w Ukrainie przypomniały, że nie jesteśmy jednak jednolitą globalną wioską, że państwa i społeczeństwa mogą mieć różne interesy i poglądy. Wojna w Ukrainie udowadnia też, że nasze bezpieczeństwo to nie jest kwesta tylko polityki krajowej, wewnętrznej, ale musimy mieć partnerów, na których możemy polegać. Dlatego chcemy dać naszym użytkownikom możliwość poznania tego, co w innych krajach i mediach zagranicznych mówi się i pisze o ważnych tematach. To będą najważniejsze teksty, najlepszych tytułów. Sam nie mogę się ich doczekać” – mówi Piotr Witwicki, redaktor naczelny w Grupie Interia.

Cykl „Interia Bliżej Świata” to wedle zapowiedzi wydawcy angażujące i świetne warsztatowo materiały przygotowane w oparciu o unikatowe doświadczenia i relacje zachodnich autorów. Materiały prezentowane w cyklu „Interia Bliżej Świata”” stanowią autorski wybór dziennikarzy portalu stworzony z myślą o potrzebach i oczekiwaniach polskich internautów.

Portal rozwija segment premium i chce bardziej otwierać swoich użytkowników na świat. Otrzymają oni błyskawiczny i bezpłatny dostęp do najlepszych treści tworzonych przez topowe redakcje na świecie m.in. „The Washington Post”, Bloomberg, „The Guardian”, „The Observer”, „The Spectator” oraz francuski „Le Monde”, hiszpański „El Pais” i japoński „The Japan News”. Wszystkie materiały będą przetłumaczone na język polski. Interia w ramach cyklu będzie nieustannie rozwijała listę zagranicznych partnerów.

Cykl startuje 20 stycznia. Nowe treści z zagranicznych redakcji będą ukazywały się na stronie głównej portalu oraz w serwisie Interia Wydarzenia w każdy piątek oraz w wyjątkowych sytuacjach tego samego dnia po ich publikacji w zagranicznych mediach.

Jak wynika z badania Mediapanel, Grupa Polsat-Interia w grudniu zanotowała 21,16 mln odwiedzających, 71,3 proc. zasięgu oraz godzinę, 21 minut i 58 sekund średniego czasu korzystania. Sam portal Interia.pl odwiedziło 15,7 mln użytkowników, 52,9 proc. zasięgu oraz 54 minuty i 22 sekund średniego czasu korzystania.

Grupa Interia w 2021 roku zanotowała spadek przychodów o 1,2 proc. do 101,41 mln zł i zysku netto z 21,59 do 19,83 mln zł.

Autor:jsx

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas