Ruszyła kampania serwisów Grupy Interia.pl. Akcja, prowadzona pod hasłem „Ciekawi od zawsze”, obejmuje prasę, radio oraz internet.
Kampania Grupy Interia.pl jest oparta na chwytliwych pytaniach, odsyłających do publikacji z różnego rodzaju serwisów Interii: informacyjnych, rozrywkowych i popularnonaukowych. Towarzyszy temu hasło „Ciekawi od zawsze”, które w reklamach Interii pojawiło się wraz z jej dziennikarzami wiosną br. (przeczytaj więcej i zobacz te reklamy).
- Tematy promowane w obecnej kampanii to wycinek unikatowego kontentu, który użytkownicy, niezależnie od zainteresowań, znaleźć mogą na Interia.pl - opisuje Karolina Leputa, brand manager serwisów newsowych Interii.
Bieżąca akcja reklamowa - zaplanowana na dwa tygodnie - obejmuje prasę (m.in. „Rzeczpospolita”), radio (RMF FM, Polskie Radio) oraz internet (m.in. autopromocja w serwisach Grupy Interia.pl). Przygotowaniem kampanii zajął się dział marketingu Interii.
W sierpniu br. serwisy Grupy Interia.pl zanotowały 11,74 mln realnych użytkowników, 1,05 mld odsłon oraz 3 godziny i 45 minut przypadające na średniego użytkownika, a sam portal Interia.pl - 7,35 mln użytkowników, 698,7 mln odsłon oraz 3 godziny i 15 minut na użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).