Reklama2020-12-10
1

Program lojalnościowy Extra Club zmienia nazwę na Circle K Extra

Od 9 grudnia program lojalnościowy sieci stacji paliw Circle K ma nową nazwę - Circle K Extra.

Od czwartku 9 grudnia program lojalnościowy Extra Club sieci paliwowej Circle K zmienia nazwę Circle K Extra. Przy okazji tej zmiany operator stacji przygotował dla swoich klientów m.in. rabaty na zakupy.

- Wraz z nową nazwą naszego programu lojalnościowego zmieniliśmy jego szatę graficzną oraz przygotowaliśmy specjalne oferty dla naszych klientów - tłumaczy Rafał Droździak, szef marketingu i komunikacji w Circle K. - Odpowiadając na ich potrzeby, jako pierwsi na rynku, wprowadzamy rabaty na paliwo dla osób indywidualnych. Punkty Extra nadal będzie można zbierać za tankowanie i zakupy na naszych stacjach, a potem wymieniać je na produkty z oferty gastronomicznej, czy nagrody z katalogu - dodaje Droździak.

Jak działa program Circle K Extra

Dzięki Circle K Extra od środy 9 grudnia za każdy zatankowany litr paliwa klienci otrzymają punkty, a po zatankowaniu łącznie 50 litrów paliwa, voucher z rabatem 10 gr/l przy tankowaniu paliw miles lub 15 gr/l przy wyborze miles plus.

Zniżkę będzie można wykorzystać przy kolejnej wizycie i ponownie zebrać punkty Extra. Tym samym uczestnicy programu lojalnościowego, mogą regularnie korzystać z tankowania w promocyjnej cenie.

Oprócz tego, każdorazowo po zebraniu łącznie 100 litrów, klienci poza rabatem na paliwo otrzymają dodatkowy prezent - voucher na bezpłatną myjnię.

Jak dołączyć do programu Circle K Extra

Aby dołączyć do programu wystarczy odebrać kartę na stacji Circle K i zarejestrować ją poprzez link przesłany w wiadomości SMS lub bezpośrednio na stronie Circle K. Za zakupy w sklepie, oprócz atrakcyjnych rabatów, użytkownicy programu zyskają również punkty, które będą mogli wymienić na paliwo, bezpłatną kawę lub jedną z ponad 600 nagród dostępnych w specjalnym Katalogu Extra Club.

Zmianę nazwy oraz szaty graficznej programu Circle K Extra wspiera kampania promocyjna w kanałach online oraz radiu. W ramach działań promocyjnych przygotowano również spot reklamowy.

Za planowanie mediów do tej kampanii odpowiada dom mediowy MediaCom.  

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas