Reklama 2020-02-13
1

Ojciec wspiera pasje córki w reklamie Citroëna C3

Nowa reklama modelu Citroën C3 Aircross pokazuje więź ojca z córką i rolę wsparcia rodziców w realizacji pasji dzieci. Kreację przygotowała agencja BETC France.

Kampania "Cello" ("Wiolonczela") opowiada o ojcu, który wspiera córkę w znalezieniu pasji. Wozi ją na różne dodatkowe zajęcia - sportowe, muzyczne, plastyczne. Dziewczynka decyduje się na grę na wiolonczeli. W końcowych ujęciach dumny ojciec podziwia występ córki. W realizacji pasji wsparciem jest SUV Citroën C3, którym jeździ tata. Spot jest metaforą podróży, którą odbywamy przez życie w celu znalezienia swojej własnej drogi.

Reklamę można oglądać w internecie.

Spot wyreżyserował Thirty Two, tłem muzycznym jest kompozycja "Valse d'Amélie" Yanna Tiersena. Kreację przygotowała BETC France.

Autor: jd

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas