Reklama2023-09-28
1

Cityboard Digital promuje wystawę Kino Polonia EC1 Łódź

Wystartowała kampania promująca wystawę o polskiej kinematografii, którą organizuje EC1 Łódź. Za kampanię odpowiedzialna jest agencja Cityboard Digital.

„EC1 Łódź — Miasto Kultury” to instytucja kultury prowadzona przez Miasto Łódź i Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Swoją siedzibę ma w dawnej Elektrowni Łódzkiej. Wystawa o polskim kinie „Kino Polonia” zostanie otwarta 14 października 2023 roku w Narodowym Centrum Kultury Filmowej w Łodzi (NCKF).

W październiku EC1 otworzy nie tylko „Kino Polonia” a także „Materię kina”, która będzie opowiadać o filmie przez proces jego powstawania – od inspiracji i scenariusza, przez wybór ekipy filmowej i obsadę aktorską, po premierę i udział w festiwalach. 

Promocją wystaw zajmuje się Wydział Marketingu i Komunikacji EC1 we współpracy z zespołem Cityboard Digital (właścicielem agencji jest Cityboard Media Sp. z o.o.), który odpowiada m.in. za doradztwo, zakup mediów tradycyjnych i internetowych. Agencja odpowiada również za opracowanie strategii współpracy z influencerami, media plany, rezerwacje i zakup czasu, przestrzeni i powierzchni reklamowej.

Cityboard Digital współpracuje z “EC1 Łódź- Miasto Kultury” w wyniku wygranego przetargu. Oferty w nim złożyły łącznie trzy domy mediowe. Głównym kryterium wyboru zwycięskiej agencji była zaoferowana cena. 

Kampania będzie realizowana do końca 2023 roku. Po stronie agencji za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mateusz Bojanowski.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas