Reklama2010-04-23
4

Cityboard Media reklamuje ekoplakat

Cityboard Media prowadzi kampanię reklamową swojego rozwiązania ekoplakat. Akcja obejmuje internet i outdoor.

Kampania prowadzona obecnie przez Cityboard Media reklamuje ekoplakat – podłoże do druku przekazów outdoorowych, na którym plakat wykonany z jednego elementu montuje się bez użycia kleju i wody, co jest korzystne dla środowiska. Jednocześnie takie rozwiązanie jest odporne na czynniki atmosferyczne i umożliwia przewieszanie reklamy.

Działania pod hasłem „ekoplakat? ekologiczne.” obejmują na razie nośniki Cityboard Media w formacie 6x3 w Warszawie, a w najbliższym czasie będą również prowadzone w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i na Śląsku. Ponadto kampania jest realizowana w serwisie Interia.pl (sekcje Biznes, Fakty i Nowe Technologie) oraz w ramach konkursu na projekt plakatu outdoorowego „Jak logicznie przekonać do ekologii?”. Akcję we własnym zakresie przygotowała firma Cityboard Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Cityboard Media, ekoplakat, Cityboard

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas