Reklama2011-05-30
0

CityInfotv weszła do autobusów

Spółka AMS zainstalowała monitory nadające telewizję kontentowo-reklamową CityInfotv w 100 autobusach miejskich w Warszawie. Wcześniej można ją było oglądać tylko w metrze.

Prawie 300 monitorów LCD znalazło się w 100 autobusach obsługujących 40 miejskich linii w Warszawie. - Możemy dzięki temu docierać do kolejnych osób, które interesują reklamodawców, ponieważ według danych TGI 700 tys. warszawiaków podróżuje autobusami miejskimi co najmniej raz w tygodniu - uzasadnia Arkadiusz Gawlak, dyrektor ds. rozwoju oferty OOH w AMS odpowiedzialny za projekt CityInfotv.

Na ekranach oprócz reklam są nadawane informacje dla pasażerów i reklamy. Wiadomości te pojawiają się w formie serwisów dostosowanych do pory dnia i średniego czasu podróży.

Wcześniej monitory CityInfotv znajdowały się tylko w 198 wagonach metra warszawskiego, w których jest ich obecnie ponad 900. Po wprowadzeniu ekranów do autobusów ich całkowita liczba wzrosła prawie do 1,2 tys. - Łącząc ofertę metra i autobusów, otrzymaliśmy równomiernie rozmieszczoną sieć odbiorników w całym mieście - podkreśla Arkadiusz Gawlak

CityInfotv działa od wiosny 2008 roku.

Autor:tw

Więcej informacji:CityInfotv, AMS, Arkadiusz Gawlak

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas