Prasa2010-09-17
2

“CKM” liderem, “Men's Health” tuż za nim

 Magazyn “CKM” był najchętniej kupowanym miesięcznikiem lifestylowym dla mężczyzn w I półroczu br. Tytuł ten zanotował jednak także największy spadek sprzedaży. Tuż za nim uplasował się “Men's Health”, który jako jedyny poprawił sprzedaż.

Rozpowszechnianie płatne razem miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska) w pierwszych sześciu miesiącach br. wyniosło 66 668 egz. i było 11,3 oc. niższe niż rok wcześniej – pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Pismo to zanotowało największy spadek w rankingu.
 
Drugą lokatę zajął magazyn „Men's Health” (Motor-Presse Polska), który rozszedł się w niewiele niższym od “CKM-u” nakładzie, wynoszącym 65 321 egz., notując – jako jedyny w zestawieniu - wzrost (o 4,7 proc.).

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego rozpowszechnianie płatne razem w analizowanym okresie w porównaniu do I półrocza 2009 roku spadło o 1,3 proc. i wyniosło 57 810 egz.
 
Spadek zanotował  też magazyn biznesowy „Forbes” (Axel Springer Polska). Jego wynik to 43 504 egz., czyli o 7,2 proc. mniej niż rok temu.
 

Zobacz tabelę


W czerwcu br. żaden z męskich tytułów nie zanotował wzrostu. Liderem tak jak w I półroczu był magazyn „CKM” z rozpowszechnianie płatnym razem wynoszącym 60 942 egz.  po spadku o 12,9 proc.  Drugie miejsce zajął również „Men’s Health” z wynikiem 60 147 egz. (spadek o 0,2 proc.).

Inny miesięcznik znalazł się natomiast na trzecim miejscu – w czerwcu było to „Logo”. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 58 663 egz., czyli było niższe niż rok wcześniej o 1,7 proc.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas