Agencja Clear Communication Group odpowiada od września br. za kompleksową obsługę public relations Diners Club Polska.
Działania Clear Communication Group dotyczyć będą przede wszystkim pozycjonowania ekspertów firmy w zakresie edukacji finansowej oraz informowania o produktach oferowanych przez Diners Club. Agencja odpowiadać będzie między innymi za przygotowanie materiałów do współpracy z mediami oraz za koordynację tej współpracy. Zajmie się też komunikacją związaną z edukacją na temat produktów finansowych, szczególnie wykorzystania kart obciążeniowych przez firmy do obsługi wyjazdów i podróży służbowych.
Projekt dla Diners Club Polska realizowany będzie przez Marka Gieorgicę oraz Agnieszkę Jabłońską-Twaróg, partnerów w Clear Communication Group. Diner Club Polska wybrał agencje w konkursie ofert. Liczby i nazw pozostałych agencji nie podano.
Diners Club Polska wydaje karty obciążeniowe z okresem bez odsetkowym sięgającym 59 dni, przeznaczone dla małych i średnich firm, przedstawicieli wolnych zawodów i podróżników.