Reklama 2016-06-16
0

click community odpowiada za komunikację Lufthansy w social media

Lufthansa Global Business Center wybrała agencję click community do obsługi swoich kanałów social media. Współpraca ta ma pomóc budować wizerunek LGBC jako wartościowego pracodawcy.

Głównym celem działań w social media dla LGBC jest zbudowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy (employer branding) oraz wsparcie procesów rekrutacyjnych firmy. Komunikacja na Facebooku jest skierowana głównie do młodych mieszkańców Krakowa i okolic. Posty tworzone są w języku angielskim oraz polskim.

Click community odpowiada za kreację graficzną profilu na Facebooku, tworzenie angażujących postów oraz moderowanie dyskusji.

Za realizację działań kreatywnych po stronie agencji odpowiada Katarzyna Gurtler.

Autor: bg

Więcej informacji: click community, Lufthansa

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas